Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great PaulVDV 2018-01-15 13:47

Hallo Benny,
Grappig en ook heel schattig!
John vraagt zich af of er ondertussen in Vietnam veel veranderd is. Ik ben zeker van wel. Maar het zal nog wel mogelijk zijn om dergelijke taferelen te vinden. Enkel staan er nu een tiental andere fotografen naast jou.
Vele groeten, Paul

Old 01-16-2018, 05:36 AM
BennyV BennyV is offline
TE Expert

Default To PaulVDV: veranderd

Ja en nee.

Vietnam is zeker heel hard veranderd, maar dat van dat ander tiental fotografen, dat betwijfel ik toch. O Mon bezocht ik in het kader van een ontwikkelingsproject en ik betwijfel het sterk of daar verder nog eens een buitenlander passeert.

Ik hoop het alleszins voor die jongens. En fotograaf, n keer, dat is OK. Maar als het er meer worden, dan zijn ze niet meer op hun gemak, vrees ik!

Groetjes

Benny
Reply With Quote
Old 01-16-2018, 05:54 AM
PaulVDV PaulVDV is offline
TE Expert

Ik hoop het Benny. Ik was niet op die plaats.
Maar het aantal toeristen dat ik zag op plaatsen in Noord-Vietnam was ongelooflijk. Ook op redelijk afgelegen plaatsen waarvan ik dacht dat er heel weinig zouden zijn.

Groeten,
Paul
Reply With Quote
Old 01-16-2018, 07:33 AM
BennyV BennyV is offline
TE Expert

Ik weet het. Waarschijnlijk gaan we volgend jaar nog eens terug, de laatste keer dat we er waren is inmiddels alweer bijna tien jaar geleden...

Benny
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules