Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools

Great nagehan 2006-06-21 9:13

Merhaba Aliza.
Fotoğraf çok güzel, açıklamaların bilgilendirici ve anlamlı.Teşekkürler.
Biz daha gidemedik.Ama sayende gitmeden bir bilgi sahibi olduk en azından.Gittiğimizde boş boş bakınmayacağız yani :)
Sevgiler.

Nagehan

Old 06-21-2006, 03:41 PM
Mikos's Avatar
Mikos Mikos is offline
TE Senior Member

Default To nika: Frankfurt bahnhof

Hey, m´adono que ets una persona que observes tot el teu voltant, aixo esta molt be :), em passa el mateix
Fixat´hi si coneixere be aquest barri, em vaig hospedar en ell, no se si coneixes una plaÇa que hi ha a les entrades laterals a l´estacio, doncs a l´Hotel Paris, hi vaig estar.

Frankfurt en definitiva es una ciutat amb molts de contrastos, petita pero amb una vida i ambient propia d´una ciutat molt mes gran, amb cases d´un pis al costat de gratacels seus de les empreses mes importants del mon,...

I be, jo la tenia molt a prop, pero tb la vaig fer servir per anar a Heidelberg je je je.

Gracies pels teus consells amb respecte Berlin, tinc moltes ganes d´anar-hi perque se que m´agradara mes del que em penso, fins i tot, m´apunto l´opcio de Postdam, tenia pensat aproparme dos dies a Varsovia, pero afegire aquesta opcio tambe, tot i que moure´s per tren a Alemanya es carisim cert? Vaig intentar anar a Sttutgart desde Frankfurt i deu meu quins preus¡¡¡¡

Moltes gracies per tot noi, una forta salutacio ;-)
Reply With Quote
Old 06-21-2006, 04:12 PM
nika's Avatar
nika nika is offline
TE Junior Member

Default Re: To nika: Frankfurt bahnhof

Hola Miguel ! Si els preus son caríssims . Jo vaig fer Interrail al 2002 i tot i que amb el ticket d'Interrail ho tenies tot (només per al trens d'alta velocitat havies de pagar un suplement ...) a l´Alemanya els suplements eren caríssims (un ICE de Dresden a Frankfurt , solement pel suplement 12 euros , un trajecte de 3-4 hores ). L'Alemanya de l'Est mereix la pena (a mi Dresden em va agradar , Leipzig una mica menys ) . Potser per anar a Varsovia siga barat si tot sol t'en vas amb un tren normal de Berlin a la frontera amb Polonia (està molt a prop , més de 100 kms no crec que siga ) i una volta a Polonia agafes per a Poznan(intermedi entre Berlin i Varsovia) i Poznan a Varsovia (els trens al païssos de l'Est son més económics , preus baixos i em digueren que Polonia no és un país car )

Postdam crec que està a 20 km al sudoest de Berlín . No està lluny i culturalment és interessant per el seu patrimoni cultural i la seua historia (va ser la capital de Prusia , actualment de L'Estat de Brandemburg . Anette(meua parella i copilota de TE i de tot ) va nàixer a Postdam

els trens a Postdam no son cars (com un billet quasi de metro)

Berlin no és una ciutat cara , és increible però es barata , molt oberta , més barata fins i tot que moltes d'ací (per supost que Bcn) . El més interessant està a la part oriental (de l'occidental no em recorde de moltes coses interessants , una esglesia mig trencada en un carrer important Künfurstendam amb moltes tendes i comercis ...i poc més )En l'oriental està tot (restes del mur , Reichstag , Porta de Brandemburgo , esglesia evangelista , Alexanderplatz , Postdamerplatz amb els edificis ultramoders , museu pergamon , universitat Humboldt i moltes més coses ...

Segur que t'ho montes molt bé noi , cuida't ;)
Reply With Quote
Old 06-21-2006, 04:33 PM
Mikos's Avatar
Mikos Mikos is offline
TE Senior Member

Default Re: To nika: Frankfurt bahnhof

Guau, molt molt agrait per tota la teva informacio i consells home, encara em queda forÇa per anar-hi ( al febrer) pero be soc molt organitzat i m´agrada prepar-me les coses amb antel.lacio :)

Tindre en comte tot aixo, la informacio relativa a Berlin, Postdam i tambe la de Polonia, que surgeix com a idea, un cop vistos el preus per desplaÇar-se en tren per Alemanya, clar si estigues molts dies, pero en definitiva son 6, que minim que destinar 4 a Berlin, i algun a Postdam, amb el qual l´opcio de Polonia, no se si em surt a comte,...

Gracies noi, cuidat tu tb ;-)
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules