Forums

Go Back   The TrekEarth Forums > TrekEarth Forum Home > Photos

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great BennyV 2018-02-18 12:00

Dag Paul

India is voor ons zo'n bestemming die er ooit wel eens van komt, maar die we altijd maar uitstellen. Het land is zo groot dat je heel veel reizen nodig hebt om het te leren kennen en vermits wij al zo lang met China bezig zijn...

Ondertussen is het leuk om je fotoreeks te volgen. Dit is een monument dat ik vaag kende. De vele vogels in de lucht is ook iets dat ik dikwijls in foto's van India zie.

Benieuwd naar wat er nog allemaal op het programma stond.

Groetjes

Benny

Old 02-18-2018, 07:17 PM
PaulVDV PaulVDV is offline
TE Expert

Default To BennyV: India

Bedankt Benny,

India is een reusachtig groot land maar het heeft wel heel goede treinverbindingen en afhankelijk van het deel van het land ook goede busverbindingen.
Maar in China reis je wel heel wat sneller met de trein.

Meer dan twintig jaren geleden was ik tweemaal een maand in India (in het noorden). Je kan je de vraag stellen of het zinvol was dat ik deze keer voor twee weken gegaan ben.
Uiteraard had ik langer willen blijven. Toch vond ik het de moeite en de tijd van het jaar (onze Kerstvakantie) heeft in het zuiden zowat het mooiste weer dat je maar kan hebben.

India volledig leren kennen, zal ik waarschijnlijk nooit.
Toch droom ik er van nog enkele streken te bezoeken.
India is een caleidoscoop van volkeren en culturen. Maar het heeft iets fantastisch: Je kan er met zowat iedereen praten en iedereen wil ook wel met je spreken.

Jullie zullen zeker genieten van een India-reis !

Vele groeten,
Paul
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules