To jhm: noorderzon - The TrekEarth Forums

Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great gezgin37 2008-10-01 12:06

Çok güzel kadraj, doğal çerçeve çok güzel.
Tebrikler,
Selçuk

Old 10-02-2008, 08:12 AM
alvaraalto alvaraalto is offline
TE Senior Member

Default To jhm: noorderzon

Hallo John,

Ik ben blij dat Jaap je hebt overgehaald, maar ik kan je boosheid goed begrijpen. Zoals je weet heb ik ook al diverse keren met de heren aan de stok gehad en inderdaad vertikken ze het tegenwoordig om fatsoenlijk te antwoorden. Zet je naar eer een geweten mooie foto's op hun site, besteed je veel werk aan kwaliteit en info, staat de heren het randje, of het portret, of het beest niet aan en hup weg ermee.
Ook zo iets raars. Isabela Sor die om een of andere reden al tijden geen kritieken meer mag schrijven. En dan de allerbelabberste kwaliteit van de verbinding de laatste tijd en inderdaad veel beloven en weinig doen.
Maar ja, je hebt toch flink wat contacten opgebouwd die je niet zomaar wilt missen.
Zoals je misschien aan mijn laatste foto's gemerkt hebt, hebt ik besloten dit hele gedoe met humor te bestrijden. Het voedt mijn creativiteit en het geeft leuke reacties.
Houd moed want we kunnen je hier niet missen.

Groet uit een guur Holland
Reply With Quote
Old 10-02-2008, 09:39 AM
jhm jhm is offline
TE Expert

Default Re: To jhm: noorderzon

Dag Rob,

Ik vind het zeer aangenaam dat u mij steunt, ook vele ander hebben persoonlijke mails gezonden, ik moet misschien ook wat meer het als een lachwekkende toestand ervaren, met "god schept de dag en moeder de soep", misschien ben ik geheel mijn leven te correct in mijn doen en laten.
Grote verantwoordelijk gehad in mijn carriére, steeds correct gedragen.
Opgepast mensen zoals wij hebben de periode van de vorige eeuw meegewerkt aan welvaard, we hebben jaar voor jaar elke steen opgebouwd, uitkijkend naar later, nu breken deze per muur af, zonder enige vorm van scrupules.
Een mmatschappij waar ik degelijk van kotst, ik vermoed dat de mensen achter trekearth van dit zelfde soort zijn, waar zijn wij mee bezig.
Ik ben geboren 1941, een periode dat niet van de poes was, en een vader dat zijn zoon een engelse naam gaf, ook niet zo evident toendertijd, opgegroeid in een streng gezin, maar vandaag dragen wij de sporen van het verleden.

Groeten en tot ziens in België,

John.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules