Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools

Great jontevanessen 2007-12-08 14:57

Hee lieke,
Ik zie t daar nooit zo leeg, heb je gewacht tot iedereen weg was?
Door je POV staan die prullenbakken echt goed!
Zowieso mooie foto's van de uithof!, ik moet daar ook nog een keer foto's gaan maken. Dat gebouw met al die kleurtjes aan het begin is ook wel mooi.
Bedankt voor je reacties op mn foto's trouwens!
Jonte

Old 01-25-2008, 06:26 PM
Liekje's Avatar
Liekje Liekje is offline
TE Junior Member

Default To jontevanessen: Leeg Theatron

Hi Jonte,

Volgens mij had ik geluk en was het pauze of toetsweek ofzo, want het was inderdaad erg rustig. Het leuke aan dit gebouw (en andere gebouwen op de Uithof) is dat het best een uitdaging is om met licht én perspectief te spelen. Ik heb ook de FEM gedaan, maar die is niet zo mooi. De FCJ is ook niet veel mee te doen. Maar de Minnaert staat nog wel op mn lijstje.
Dat gebouw met die kleurtjes, bedoel je daar dat nieuwbouw ding mee dat ze tegen de FCJ hebben aangeplakt? Ben wel erg benieuwd hoe het daar binnen uitziet. Vanuit mijn leslokalen kunnen we af en toe een blik naar binnen werpen, maar we zien er niet echt veel van. De bouw vordert wel al flink gelukkig (lijkt geen end aan te komen).

Als je zin hebt om eens samen gewapend met camera's de Uithof te bestormen, laat maar weten!

Groetjes
Lieke
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules