Forums


Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply
 
Thread Tools

Great elmec 2005-12-04 10:48

Witaj
Piękna fota
Cudowne kolory i zjawiskowe niebo uchwyciłes
Rewelacyjne sa kolejne pasma górskie tonące w mocznej mgiełce
Ksieżyc - rewelacja!
Czy ten cień na szczycie wzgórza to człowiek, ta taka łudząco podobna do postaci ludzikiej skała ...?
Podoba sie! Pozdrawiam

  #1  
Old 12-04-2005, 10:48 PM
grzegorz's Avatar
grzegorz grzegorz is offline
TE Newbie
Thread Starter
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 11
Default To elmec: cien

ten cien - to stacja meteorologiczna:)- dystans do niej to ok 4km...
pozdro.gr
Reply With Quote
  #2  
Old 12-04-2005, 11:04 PM
elmec's Avatar
elmec elmec is offline
TE Junior Member
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 243
Default Re: To elmec: cien

no proszę, jak łatwo można dać się ponieść wyobraźni;-)
i tak fajnie jej cień wygląda ;-)
dzięki bardzo za wyjaśnienie
pozdrawiam!
Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 12:04 PM.



Copyright © 2018 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved. Use of this site indicates your consent to the Terms of Use.
explore TREKEARTH