Forums


Go Back   The TrekEarth Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 98
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: goblyne
Forum: Photos 07-24-2005, 12:17 PM
Replies: 0
Views: 372
Posted By goblyne
To migsy: thanks!

thanks Mike! it was kinda interesting to watch this guy so wrapped up in his own thoughts, although the music was loud and booming and the crowds were constantly moving. My friends were laughing at...
Forum: Photos 04-28-2005, 04:00 AM
Replies: 0
Views: 420
Posted By goblyne
To Riz: Pantera shirt

Hahaha! very well spotted!! i should give you a point just for that hehe - too bad we can't really give points for critiques! :)
- Tina
Forum: Photos 04-12-2005, 01:53 AM
Replies: 0
Views: 444
Posted By goblyne
To imorneau: your comment

hahaha! isabelle, i found your comment really funny! :)
cheers
- Tina
Forum: Photos 02-12-2005, 11:05 PM
Replies: 1
Views: 542
Posted By goblyne
To Hauke: This is not an exit

haha that's awesome Hauke, you're the first one to get the reference! ROCK! :)

hmm question though.. what's GOA? i don't think i've heard of that

cheers,
- Tina
Forum: Photos 02-12-2005, 01:20 AM
Replies: 3
Views: 626
Posted By goblyne
Re: To goblyne: Exposure

actually there are a lot of guys around here (in Toronto) who are also huge Ayreon fans. that man is brilliant haha!

i don't know too many other bands from your country though.. just a few umm......
Forum: General 02-12-2005, 01:19 AM
Replies: 7
Views: 1,436
Posted By goblyne
Re: World Press Photo 2005 Winners

excellent pics, but you're right... really sad and depressing.

i wonder what it be like to open the newspaper one day and see only happy pictures in there. ... maybe when hell freezes over eh?
...
Forum: Photos 02-11-2005, 10:20 PM
Replies: 2
Views: 514
Posted By goblyne
Re: To goblyne: Thanks

thanks for the info Adam! i'm kinda new to this stuff so i'm still learning my way around. i use a digicam though, so i barely know much about slide film.
Forum: Photos 02-11-2005, 09:12 PM
Replies: 1
Views: 371
Posted By goblyne
Re: To goblyne: Hi Tina!

good photos there? hmm i'll check it out sometime! :) i'm a bit further away, almost closer to Oakville.

i wanted some good lake pics, so I went to the Harbourfront in Toronto, and the whole...
Forum: Photos 02-11-2005, 07:05 PM
Replies: 2
Views: 615
Posted By goblyne
Re: To Hanssie: the house

hmm yeah, what you said makes a lot of sense.. i guess photos and aesthetics are a very subjective thing - everyone has a different idea of what is appealing.

although, i think i'd be happy when i...
Forum: Photos 02-11-2005, 06:58 PM
Replies: 3
Views: 626
Posted By goblyne
Re: To goblyne: Exposure

haha yep i definitely know of Arjen! do you know his other band, Ayreon? I picked up their new cd a few weeks ago and I can't stop listening to it! He brought in some Canadian guest singers on that...
Forum: Photos 02-11-2005, 01:32 AM
Replies: 5
Views: 494
Posted By goblyne
Re: To goblyne: Cropping

Thanks Thanh (although i don't celebrate the chinese new year) :) i hope you had a good time with the celebrations!

- Tina
Forum: Photos 02-11-2005, 01:18 AM
Replies: 2
Views: 615
Posted By goblyne
To Hanssie: the house

thanks for the kind words Hans! :) i'm actually amazed that people like this pic cos i see so many flaws in it (compared to how i see it in my head) i'm glad that it can evoke such a weird mysterious...
Forum: Photos 02-09-2005, 01:55 AM
Replies: 0
Views: 416
Posted By goblyne
To jpdeloof: ton nouvelle coiffure!

hahahahahahaa!! oh mon Dieu! JP, si tu adopte cette coiffure, tu DOIS nous montrer la photo ici!

oh, au sujet du titre... c'est plus métaphorique en anglais. j'ai voulu dire "this is not an exit"...
Forum: Photos 02-07-2005, 09:55 PM
Replies: 5
Views: 494
Posted By goblyne
Re: To goblyne: Cropping

no problem! glad i could help you out.
cheers!
- Tina
Forum: Photos 02-07-2005, 02:15 PM
Replies: 0
Views: 368
Posted By goblyne
To ngythanh: dark area on top

Hi Thanh,

actually the dark area at the top is just the tree's branches. i had crouched close to the ground, and since it was really foggy that night, there wasn't much light filtering through the...
Forum: Photos 02-07-2005, 02:08 PM
Replies: 5
Views: 494
Posted By goblyne
Re: To goblyne: Cropping

okay i've posted a workshop for ya. hopefully it'll show you the difference that i was talking about.
cheers!
- Tina :)
Forum: Photos 02-07-2005, 01:53 PM
Replies: 0
Views: 452
Posted By goblyne
To mumek: lighting

thanks Ziggy! i was lucky to shoot this pic when i did, because the light faded soon afterwards. this place doesn't even look the same anymore right now since most of the snow has melted away. (haha...
Forum: Photos 02-07-2005, 01:50 PM
Replies: 0
Views: 261
Posted By goblyne
To jpdeloof: la nature

merci JP! actuellement, cette photo était plus d'un experiment pour moi avec ma camera... je suis surprisé qu'il est assez clair parce que j'ai pris cette photo d'une voiture!
Forum: Photos 02-07-2005, 12:52 PM
Replies: 2
Views: 368
Posted By goblyne
Re: To goblyne: Laundrette

ah okay, je comprends maintenant ...trés belle pour un lavoir!!! j'pense qu'il est comme la vieille version de ceci:
<a...
Forum: Photos 02-07-2005, 12:10 PM
Replies: 5
Views: 410
Posted By goblyne
Re: To goblyne: but it is a pleasure for me

hahaha! désolé, j'étais parti pendant quelques jours. anyway... c'est bon d'etendre que je peut aider à sauver tes neuronnes haha!
cheers
- Tina
Forum: Photos 02-07-2005, 12:01 PM
Replies: 0
Views: 258
Posted By goblyne
To quantabeh: memories

thanks behrang! :) you're right about the good/bad memories. this pic actually holds a really quiet sort of memory for me since it was after all the chaos. anyways, glad ya like the pic! i wish i'd...
Forum: Photos 02-07-2005, 11:58 AM
Replies: 1
Views: 292
Posted By goblyne
To jpdeloof: lost shoes

salut JP! haha peut-être tu ne peut pas voir mes chaussures car ils sont cachés par les feuilles? merci pour ta note! :)
- Tina
Forum: Photos 02-01-2005, 02:49 AM
Replies: 5
Views: 410
Posted By goblyne
Re: To goblyne: but it is a pleasure for me

hahaha okay cool, mixed english and french, c'est parfait pour moi aussi!
Forum: Photos 02-01-2005, 01:17 AM
Replies: 1
Views: 316
Posted By goblyne
To jpdeloof: l'obstruction...

le petit bout de papier est actuellement une feuille de érable (a maple leaf?). j'ai voulu le capturer mieux, mais il ne s'est pas bien avéré cela dans la photo. je dois continuer à pratiquer mes...
Forum: Photos 02-01-2005, 01:09 AM
Replies: 5
Views: 410
Posted By goblyne
Re: To goblyne: but it is a pleasure for me

ne t'inquiétes pas, je te comprends parfaitment en anglais ou en francais. mais tu peut écrire en français si tu es plus confortable avec ca!
Showing results 1 to 25 of 98

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 10:12 PM.



Copyright © 2018 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved. Use of this site indicates your consent to the Terms of Use.
explore TREKEARTH