Photos

Photographer's Note

Ta Prohm is the modern name of a temple at Angkor, Cambodia, built in the Bayon style largely in the late 12th and early 13th centuries and originally called Rajavihara. Located approximately one kilometre east of Angkor Thom and on the southern edge of the East Baray near Tonle Bati, it was founded by the Khmer King Jayavarman VII as a Mahayana Buddhist monastery and university. Unlike most Angkorian temples, Ta Prohm has been left in much the same condition in which it was found: the photogenic and atmospheric combination of trees growing out of the ruins and the jungle surroundings have made it one of Angkor's most popular temples with visitors.

History of Ta Prohm

Foundation and expansion

After ascending the throne of Cambodia in 1181 A.D., Jayavarman VII embarked on a massive program of construction and public works. Rajavihara ("royal temple"), today known as Ta Prohm ("ancestor Brahma"), was one of the first temples founded pursuant to that program. The stele commemorating the foundation gives a date of 1186 A.D.

Jayavarman VII constructed Rajavihara in honor of his family. The temple's main image, representing Prajnaparamita, the personification of wisdom, was modelled on the king's mother. The northern and southern satellite temples in the third enclosure were dedicated to the king's guru and his elder brother respectively. As such, Ta Prohm formed a complementary pair with the temple monastery of Preah Khan, dedicated in 1191 A.D., the main image of which represented the Bodhisattva of compassion Lokesvara and was modelled on the king's father.

The temple's stele records that the site was home to more than 12,500 people (including 18 high priests and 615 dancers), with an additional 80,000 souls in the surrounding villages working to provide services and supplies. The stele also notes that the temple amassed considerable riches, including gold, pearls and silks.Expansions and additions to Ta Prohm continued as late as the rule of Srindravarman at the end of the 13th century.

Abandonment and restoration

After the fall of the Khmer empire in the 15th century, the temple of Ta Prohm was abandoned and neglected for centuries. When the effort to conserve and restore the temples of Angkor began in the early 20th century, the École française d'Extrême-Orient decided that Ta Prohm would be left largely as it had been found, as a "concession to the general taste for the picturesque." According to pioneering Angkor scholar Maurice Glaize, Ta Prohm was singled out because it was "one of the most imposing [temples] and the one which had best merged with the jungle, but not yet to the point of becoming a part of it". Nevertheless, much work has been done to stabilize the ruins, to permit access, and to maintain "this condition of apparent neglect."


Το Ta Prohm είναι το σύγχρονο όνομα ενός ναού στο Angkor, Καμπότζη, που χτίστηκε στο στυλ του Bayon κατά ένα μεγάλο μέρος προς το τέλος των 12ου και 13ου αιώνων και αρχικά αποκαλούμενο Rajavihara.Βρίσκεται ένα χιλ ανατολικά από το Angkor Thom και στη νότια άκρη της East Baray κοντά στο Tonle Bati,ιδρύθηκε από τον khmer βασιλιά Jayavarman VII ως βουδιστικά μοναστήρι Mahayana και πανεπιστήμιο. Αντίθετα από τους περισσότερους ναούς Angkorian, το Ta Prohm έχει αφεθεί στην ίδια κατάσταση στην οποία βρέθηκε: ο φωτογενής και ατμοσφαιρικός συνδυασμός δέντρων που αυξάνεται από τις καταστροφές και τις ζούγκλες που το περιτριγυρίζουν, το έχει κάνει ένας από τους δημοφιλέστερους ναούς Angkor για τους επισκέπτες.

Ιστορία του Ta Prohm

Ίδρυση και επέκταση

Μετά την ενθρόνισή του στην Βασιλεία της Καμπότζης το 1181 Μ.Χ., ο Jayavarman VII άρχισε ένα ογκώδες πρόγραμμα κατασκευών και δημόσιων έργων. Το Rajavihara ("βασιλικός ναός"), σήμερα γνωστός ως Ta Prohm ("πρόγονος Brahma"), ήταν ένας από τους πρώτους ναούς που ιδρύθηκαν σύμφωνα με εκείνο το πρόγραμμα. Η στήλη που τιμά την μνήμη τησ ίδρυσης δίνει ημερομηνία 1186 μχ.

Ο Jayavarman VII κατασκεύασε το Rajavihara προς τιμή της οικογένειάς του. Η κύρια εικόνα του ναού, που αντιπροσωπεύει το Prajnaparamita, η προσωποποίηση της φρόνησης, διαμορφώθηκε σύμφωνα με υπόδειξη της μητέρας του βασιλιά. Οι βόρειοι και νότιοι δορυφόροι ναοί στην τρίτη περίφραξη, αφιερώθηκαν στον γκουρού του βασιλιά και τον παλαιότερο αδελφό του αντίστοιχα. Υπό αυτήν τη μορφή, το Ta Prohm διαμόρφωσε ένα συμπληρωματικό ζευγάρι με το μοναστήρι ναών Preah Khan, που αφιερώθηκε το 1191 μχ., η κύρια εικόνα του οποίου αντιπροσώπευσε το Bodhisattva σε σύγκριση με το Lokesvara, και διαμορφώθηκε σύμφωνα με υπόδειξη του πατέρα του βασιλιά.

Η στήλη του ναού αναγράφει ότι η περιοχή ήταν κατοικία σε περισσότερους από 12.500 ανθρώπους (συμπεριλαμβανομένων 18 υψηλόβαθμων ιερέων και 615 χορευτών), με επιπρόσθετες 80.000 ψυχές στα περιβάλλοντα χωριά που λειτουργούσαν για να παρέχουν τις υπηρεσίες και τις προμήθειες. Η στήλη επίσης σημειώνει ότι ο ναός εσυσσώρευσε σημαντικό πλούτο, συμπεριλαμβανομένου χρυσού,μαργαριταριών και μεταξιών .Οι επεκτάσεις και οι προσθήκες στον Ta Prohm συνεχίζονταν τόσο όσο ασκούσαν εξουσία οι Srindravarman εως το τέλος του 13ου αιώνα.

Εγκατάλειψη και ανακατασκευή

Μετά από την πτώση της αυτοκρατορίας των khmer το 15ο αιώνα, ο ναός του Ta Prohm εγκαταλείφθηκε και παραμελήθηκε για αιώνες. Όταν η προσπάθεια να συντηρηθούν και να αποκατασταθούν οι ναοί Angkor άρχισε στις αρχές του 20ού αιώνα, το École française d'Extrême-Orient αποφάσισε ότι το Ta Prohm θα αφηνόταν κατά ένα μεγάλο μέρος όπως ήταν, ως "παραχώρηση στη γενική προτίμηση και γραφικότητα" Σύμφωνα με τον πρωτοπόρο του Angkor μελετητή Maurice Glaize, το Ta Prohm ξεχωρίσε επειδή ήταν "ένας από τουν πλέον επιβλητικούς ναούς και ένας που είχε συγχωνευθεί καλύτερα με τη ζούγκλα, αλλά όχι σε σημείο να γίνει ένα με αυτήν". Εντούτοις, πολλή εργασία έχει γίνει για τη σταθεροποιήση των ερειπίων, για να επιτρέψει την πρόσβαση, και για να διατηρήσει "αυτός την μορφή της φαινομενικής εγκατάλειψης."

Photo Information
Viewed: 3976
Points: 138
Discussions
Additional Photos by Danos kounenis (danos) Gold Star Critiquer/Gold Star Workshop Editor/Gold Note Writer [C: 10525 W: 283 N: 21149] (82675)
View More Pictures
explore TREKEARTH