Forums

Go Back   The TrekEarth Forums > TrekEarth Forum Home > Photos

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great Floydian 2009-04-27 8:24

Hallo John,

900 foto's, man daar kom ik nooit aan toe, dat trek ik domweg nirt en zoveel goede heb ik ook niet.
Blijft mooi he die bollenvelden met al die bloemen, ook ik ga steevast ieder jaar heen terwijl ik hier bakken vol heb liggen........zou trouwens wel 900 bloemen foto's kunnen posten ;-)
Rood en geel....Canon vs Nikon....rood in front...zoals dat hoort ;-)

Groet,

Henk

p.s
Die zwarte vlekken in beeld....ik hoop dat het vogels zijn en geen sensor vlekken.

Old 04-27-2009, 05:37 PM
jhm jhm is offline
TE Expert

Default To Floydian: Kuisen

Dag Henk,

Ik ben blij dat u terug op bezoek bent geweest, u weet dat ik daar waarde aan hecht.
Deze camera is tijdens mijn revalidtie binnen geweest, in een speciaal zaak om de sensor te reinigen, (40 ) veronderstel ik dat er geen stofjes meer op de sensor tezien zijn.
Ik heb de foto nu nog eens naar 300% gebracht en er zijn inderdaad opnieuw stofjes tezien, dus geld kwijt en niet perfect in orde.
Ik zal in de toekomst opnieuw moeten klonen om alles weg te krijgen.

Groeten uit Vlaanderen,

John
Reply With Quote
Old 04-27-2009, 05:43 PM
Floydian Floydian is offline
TE Senior Member

Default Re: To Floydian: Kuisen

Hallo John,

Tsja, dat met dat stof blijft behelpen. Zelfs al heb ik een zelf-reinigend system, maar ook dat werkt niet feilloos. Soms blijft er nog iets achter wat ik dan zelf moet weghalen, maar zodra je daarna weer lenzen gaan wissellen begint het gedonder weer.

Hopelijk knap je wat op....

Groet,

Henk
Reply With Quote
Old 04-27-2009, 07:13 PM
jhm jhm is offline
TE Expert

Default Re: To Floydian: Kuisen

Henk,

U heeft groot gelijk, wisselen van lenzen is meestal al fataal, ik had hem beter zelf gereinigd misschien had ik het wel beter gedaan.
Ik heb al contact opgenomen met het bedrijf, maar zij treffen geen schuld zoals gewoonlijk, maar dit bedrijf heeft voor mij gedaan.

Wat mijn gezonheid betreft, er dient nog veel te verbeteren, de oude inwendige bloedingen zijn er nog steeds, wel aan het verbeteren.

Groeten,

John
Reply With Quote

Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules