Forums

Go Back   The TrekEarth Forums > TrekEarth Forum Home > Photos

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great Flavia 2006-10-07 12:14

Salut Gabriel,

C'est impressionant qui cette photo n'ai pas attire plus de regards. Le DOF, la lumire et la composition sont tres bien et le sujet est plain de significats. Je me demande qui etait fait de cette petite fille qui doit avoir apres pres mon age... J'espere qui elle a eu une meilleure sorte apres ce moment dramatique de ca vie, mais en sachant comme vivent la majorite de gens en Amerique Central et du Sud ca ne serait pas la norme...

A+

Flavia

Old 10-08-2006, 04:09 AM
gabrielpat gabrielpat is offline
TE Junior Member

Default To Flavia: thank you

you know this shot is not a top quality one.(scann is a very hard exercice with old negatives!)this is one reason. and i 'll do a repost maybe;when i 'll be better in scanning.
Aniway,i can note now,after a few months on TE,that women have a different sensibility that men!!(it is not a scoop!)so,because there is more men on TE than women,this kind of photo is not very "popular".
Also,we can say that most of my photos are old and so not interesting.It is a pity because the condition of people and women in particular is the same and that is what i want to show!
In a general way,you can see that south america and ,worst,central America,is not the biggest interest of TE.
Have a good sunday!patrick.(merci d'avoir écrit en français!):)
Reply With Quote
Old 10-10-2006, 04:30 PM
Flavia Flavia is offline
TE Senior Member

Default Re: To Flavia: thank you

Salut Patrick,

Interessant c'est point de vue sur la question de la popularite de cette photo, je n'avait jamais pense sur cette aspect de TE. Pour l'scan j"imagine qui c"est vraiment dure, j'ai essaye une fois et le resultat etait res decevant. Mais je trouve qui en general tes photos scanne ont une qualite assez bonne.j'espere qui tu continue a poster ces vielles perles malgre tout.
Ca fait plaisir d'ecrire en fraincais. Je m'excuse des erreur et du manque d'accent.

A+

Flavia
Reply With Quote

Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules