Forums

Go Back   The TrekEarth Forums > TrekEarth Forum Home > Photos

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great bertolucci 2006-05-16 12:22

Hi Viviane, Ca va bien? Fraaie en goed gecomponeerde wintercompo. Zoals we dat van je kennen met vee aansprekend grafisch detail. Het maakt me bewust van de lente die eindelijk echt begonnen is. Iets meer detail in de sneeuw was wellicht mooi geweest, maar aan de andere kant is her resulterende contrast ook wel mooi.
Mooi werk!
Goede week toegewenst,
Bert

Old 05-16-2006, 08:30 PM
Porteplume's Avatar
Porteplume Porteplume is offline
Moderator

Send a message via Skype™ to Porteplume
Default To bertolucci: a va bien... :o)

Bonjour mon ami Bert!

Ik was toevallig net begonnen met het bekijken van de foto's van jullie meeting. Het zijn er zoveel al en ze zijn allemaal heel anders, fantastisch! En wat is iedereen toch enthousiast, jullie hebben alle drie er wel wat van gemaakt zeg! Heel erg goed!!! Het maakt dat ik nog meer spijt heb dat ik niet mee kon ;o( - Misschien 'n volgende keer, moet ik mij er meer op voorbereiden gewoon.

Jaaaa... Dit foto beviel mij wel al in kleuren maar juist de sterke contrast in B&W maakte het mooi voor mij. Vreemd eigenlijk, de foto's waar ik mij er echt in herken, zoals deze dus, zijn meestal de minst bezocht. :o)

En dat grafish, ja, dat wil ik weleens door proberen en jij bent echt een inspiratie voor geweest hr Bert! Ook het combineren van sterke B&W en grafische aspecten fascineren mij maar ik ben bang dat het niet meer in TE's thema past?

Wel! Wij gaan over 2 weken richting Sweden & Noorwegen dus met 'n beetje geluk vind ik opnieuw inspiratie en moed om nieuw foto's te schieten, het voorjaar is er echt bij ingeschoten dit jaar! :o)

Dank voor je belangstelling, het doet me goed! :o)))

Amical bonjour de Bruinisse - Viviane
Reply With Quote
Old 05-20-2006, 03:04 PM
bertolucci bertolucci is offline
TE Expert

Default Re: To bertolucci: a va bien... :o)

Bonjour Viviane!
Sorry voor de late reactie en bedankt voor je antwoord. Ik stel je persoonlijke en warme woorden alijd erg op prijs!
Het was echt een bijzonder en vrolijk weekend, al de virtuele identiteiten werden echte mensen en stuk voor stuk aardige en interessante! Het zou leuk zijjn als je er de volgende keer wel bij ben Ww hebben je gemist- hoe en wat en wanneer is onduidelijk, maar een vervolg gaat er komen!
Ha ik bloos wat als ik lees wat je schrijft over de inspiratie, dat geldt ook voor jou trouwens, het staat in zo'n kort bericht als dit wellicht wat obligaat maar dat is het beslist niet.
Ik wens je al vast een goede vakantie in Scandinavie toe en ik hoop inderdaad dat de fotografische muze weer vaardig over je wordt! Wij vertrekken rond die zelfde tijd naar Griekenland, heerlijk drie weken een bungalow op een eiland - dolce far niente - zijn we beiden aan toe!
Take care and be well mon amie et a la prochaine! :-))
Bert
Reply With Quote

Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules