Forums

Go Back   The TrekEarth Forums > TrekEarth Forum Home > Photos

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great Floydian 2006-03-20 9:08

Mooie serene plaat, erg rustgevend, mooie zachte opname.
Heb hem hier net wat meer contrast gegeven en alhoewel dat ook mooi was (vooral de zon en reflectie in het water), verdween de hele sfeer. mooi zo laten dus.

Old 03-20-2006, 06:06 PM
Porteplume's Avatar
Porteplume Porteplume is offline
Moderator

Send a message via Skype™ to Porteplume
Default To Floydian: Bonjour Henk...

Ik groet altijd in 't Frans, maar laat ik maar gewoon reageren in het Nederlands... :o)

Ik heb gemerkt dat je van Hollandse plaatjes houdt. Ik ook. Het heeft wel even geduurd eer ik aan het "vlakke" gewend was, maar door juist kleuren, contrasten, of de "patterns" te gaan zoeken heb ik 'n zekere liefde gekregen voor het "ongewoon" of "on-Hollands" van het nederlands landschap.

Dank je voor je "visite", ik waarder het zeer!

Amicalement - Viviane

PS: Ik heb ook dat contrast & brightness proberen te accentueren maar het deed inderdaad het zacht mistig effect verdwijnen...
Reply With Quote
Old 03-20-2006, 08:51 PM
Floydian Floydian is offline
TE Senior Member

Default Re: To Floydian: Bonjour Henk...

Ik kan nu wel in het Gronings gaan groeten maar dat lijkt me geen strak plan ;-)

Dag Viviane,

Ik ben geen echte Nederland fotograaf, heb heel weinig platen van dit land waar ik tevreden over ben. Ben veel meer iemand van de dramtische landschappen, USA e.d. Meestal vind ik het licht hier veel te vlak.
Misschien dat er nog veel meer uit te halen is uit jou foto, maar dan moet ik ingrepen gaan doorvoeren die het gehele beeld overhoop gaan gooien, en dat zou ook weer zonde zijn.

Dank ook voor de visite bij mijn molentje, heb aandachtig gekeken naar de Battle of the Windmills.......erg komisch ;-)

Groetjes,

Henk
Reply With Quote

Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules