Forums

Go Back   The TrekEarth Forums > TrekEarth Forum Home > Photos

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great hojper 2005-08-23 3:18

Hej Torben, det er laenge siden. Godt at se dig stadig aktiv.
I see that you still carry on in your unique style that we have come to like. And which has served as inspiration to many. In fact you probably also inspired this series that I started on TrekLens. Which is why my comment to this is that I like them better when you turn them into black and white or add some grain to create a real city bustle effect.

Old 08-23-2005, 11:35 PM
torben torben is offline
TE Junior Member

Default To hojper: mange tak...

fordi du kiggede forbi. Det er sådan lidt op og ned hvordan jeg føler mig inspireret til at være aktiv, for et års tid siden fik jeg en fornemmelse af, at det begyndte at være et arbejde at deltage på TE, mindst på fem gange om ugen og mindst fem kritikker pr. gang, det begyndte at blive for meget og da jeg samtidig var ude for en kedelig episode hvor jeg blev kaldt sur og selvglad pga. de kritikker jeg så velmenende skrev, havde jeg egentlig besluttet mig for at droppe TE, det var ikke sjovt længere, mere en ærgerlse.
Men jeg kunne alligevel ikke helt holde mig væk, så jeg er aktiv i perioder når det griber mig, f.eks. lige pt.
Reply With Quote
Old 08-24-2005, 09:58 AM
hojper hojper is offline
TE Junior Member

Default Re: To hojper: mange tak...

Hej Torben, det er faktisk meget hyggeligt at du svarede paa dansk, saa foeles det lidt mere som en privat samtale. Jeg maatte lige sige, at de foeleser du beskriver ang. TE svarer utrolig meget til hvad jeg har foelt. Og p.t. har jeg ogsaa et ret afslappet forhold til det hele hvor jeg hopper af og paa baade TE og TL som det passer mig. Det er vel ogsaa meget normalt at man ikke kan holde en interesse og en entusiasme for en saa tidskraevende hobby oppe hele tiden. Hvad angaar sure opstoed fra andre medlemmer, saa maa jeg helt aerligt sige, at dem har jeg har ogsaa set fra tid til anden. Men det er meget simpelt: de kommer bare paa min sorte liste - og det er jo ogsaa meget skaegt: man "kender" vel omkring 100 mennesker her, hvor man har en helt forankret idé om hvem man kan lide og hvem man ikke kan lide, uden nogensinde at have moedt dem.
Fortsat god fornoejelse med at vise os et stykke af det virkelige Koebenhavn.
Hilsen
Per
Reply With Quote

Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules