Forums

Go Back   The TrekEarth Forums > TrekEarth Forum Home > Photos

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great trevormoffiet 2014-01-26 2:28

Hej Gunnar,
Det är en utmärkt idé att göra en skiva av påverkan av årstid från samma plats varje gång. Jag gillar hållning av fiskaren sitta på hinken med sin isborr fastnat i isen bakom honom. Den gröna jackan är en fin kontrast med den röda på byggnaden. Det är svårt att föreställa sig en sådan extrem skillnad mellan sommar och vinter. (Min fru och jag stannade på 'IBIS' hotellet båt mycket nära det röda tornet när vi var i Göteborg förra sommaren. (Jag hade tänkt att ta kontakt med dig, men jag var lite skygg)
Hälsningar,
Trevor

Old 01-26-2014, 07:32 PM
saxo042 saxo042 is offline
TE Senior Member

Default To trevormoffiet: Hej Trevor

Jag såg att ni hade varit på Liseberg i juli förra året. Nästa gång ni kommer till Göteborg hoppas jag att du kontaktar mig via TE. Det vore väldigt trevligt att träffas. Vi har bara mött några få TE-vänner och tycker att det är mycket foligt att lära känna fler. Vi bor mitt i Göteborg. Telefonnummer finns på "www.birthday.se" (jag är född 1942)!
Hälsningar
Gunnar
Reply With Quote
Old 01-27-2014, 10:19 AM
trevormoffiet trevormoffiet is offline
TE Newbie

Hej Gunnar,
Tack för ditt svar. Vi kommer inte att vara i Sverige i år, men det finns en chans att vi kommer att åka dit 2015. Jag kommer att låta dig veta när vi har slutfört våra planer. Det ska bli trevligt att träffa dig också.
Vänliga hälsningar
Trevor
Reply With Quote

Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules