Forums

Go Back   The TrekEarth Forums > TrekEarth Forum Home > Photos

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great jhm 2013-12-03 2:54

Dag Paul,

Het moet spectaculaire geweest zijn dit lichtspel, ik had er niet van gehoord, zou 's avonds nooit alleen naar Brussel gaan, ik voel mij niet meer veilig langs de straten in het donker, gedurende de dag is het iets anders.
Mijn leeftijd laat dit ook niet meer toe.
Ja de muur gebruiken als statief is steeds mogelijk, want anders zou het wel heel moeilijk zijn.
Uw foto is echt mooi genomen, ja tablets voor uw camera is schering en inslag heden ten dage.
Paul u maakt puik werk, bedankt

Groeten,
John

Old 12-04-2013, 07:03 PM
PaulVDV PaulVDV is offline
TE Junior Member

Default To jhm: Niet laat

Dag John,

De foto werd gemaakt in het aller begin van januari tijdens het blauwe uur. Dus echt avond is het dan nog niet.

Ook in de zomermaanden is er een klank- en lichtspel op de Grote Markt. Maar dan gebeurt dat duidelijk heel wat later.

Op de Grote Markt is het zo veilig als maar kan zijn. Het politiebureel is trouwens niet ver weg
Ik weet niet hoe je naar Brussel zou gaan maar indien het met de trein is: onderweg van het Centraal Station naar de Grote Markt is het heel druk en veilig. Natuurlijk kan er altijd en overal iets gebeuren ... maar dit is toch niet een plaats die je mag afschrikken.

Ik vind zelfs dat heel wat steden 's nachts veel charme hebben, of toch tenminste op bepaalde plaatsen.
Ik heb van heel wat bezochte plaatsen een aantal nachtfoto's en vind die soms zelfs mooier dan mijn foto's van overdag. Misschien zegt dat wel meer over mijn fotografietalenten of over het ontbreken daarvan

Vele groeten,
Paul
Reply With Quote

Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules