Forums

Go Back   The TrekEarth Forums > TrekEarth Forum Home > Photos

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great chrislo 2013-12-04 10:26

Dag Paul,
Wat een verrassende foto is dit. Heeft deze groene kleur een bijzondere betekenis ? Zon groene verlichting zou voor Halloween beter geschikt zijn en zou zeker veel succes behalen ! Je hebt het zonder statief schitterend gedaan. De foto is mooi scherp en heel goed belicht, waardoor elk detail goed overkomt. Het blauwe uur leverde een mooie lucht op, en het contrast met het stadhuis is erg mooi neergezet. Schitterend resultaat !
Vele groeten,
Christian

Old 12-04-2013, 07:44 PM
PaulVDV PaulVDV is offline
TE Senior Member

Default To chrislo: Alle kleuren

Dag Christian,

Het klank- en lichtspel toverde vele kleuren op het stadhuis en nog op enkele andere gebouwen, o.a. op het Broodhuis aan de overkant.

Ik verkoos de groene versie hier op TE te plaatsen omdat het mijn beste foto van die avond was.
Er waren heel wat bezoekers op de Grote Markt en ik had weinig bewegingsvrijheid omdat ik dat ene muurtje nodig had om mijn camera tegen te drukken. Af en toe stonden er andere bezoekers vlak voor mij en werd het beeld van het stadhuis gedeeltelijk afgeschermd.
Of achteraf bleek een foto in een andere kleur heel wat minder scherp te zijn.

Ik heb ook een redelijke versie in het rood maar met een iets minder mooie voorgrond en ook nog een witte versie maar uiteindelijk werd het deze 'Hulkversie'.

Je moet eens een klank- en lichtspel op het einde van het jaar gaan meemaken. Ook in de zomer zijn die er.
Anderzijds vond ik het marktplein van Lille ook echt prachtig zoals het er op een jaareinde uitziet (geen lichtspel, maar grote kerstboom, kerststal en andere versieringen).

Vele groeten,
Paul

Last edited by PaulVDV; 12-04-2013 at 07:49 PM.
Reply With Quote

Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules