PDA

View Full Version : Why do we get no more Trekearth Forum Alerts?

maloutim
04-07-2010, 08:07 PM
I know this has been discussed before, but no administrator seems to have taken an interest! So, I am putting it back on the shelf!

Something has gone haywire in that field!

We receive alerts for critiques, which is totally unnecessary, and they usually arrive quite a bit of time after we've read them on TE anyway!

And then, we don't receive alerts for the discussions created by the replies to critiques! Which is silly because, I often miss discussions, I am sure!
Best regards!
Marie Louise.

Didi
04-07-2010, 08:38 PM
Bonjour Exquise Marie Louise
Pourtant je reçois les alertes
Va falloir vérifier tes options dant User CP
TE profile Alertes profil
Alerte de réponse à une critique: Aucune Sur Demande A toutes les heures Une fois par jour Receive an email whenever someone replies to your critique.
Annonce du site: Aucune Sur Demande Recevez un mail lorsqu'une annonce est faite sur le forum "Annonces"
Discuter photos: None On Demand Recevez un avis par mail (courriel) lorsqu'une discussion est amorcée concernant une de vos photos.
Avis de discussion par mail: On Of

Si tu coches Alertes de réponse à une critique tu re cevras autant de mail par critiques reçues.
L'essentiel c'est que avis de discussions par mail soit cochée.

maloutim
04-07-2010, 09:03 PM
Merci Didi pour cette explication que tu m'avais déjà donnée au début du nouveau forum!
Je l'avais suivie à la lettre, et je viens de vérifier. C'est comme tu me conseilles de le faire!
Peut-être ai-je zappé quelque chose? Je ne sais pas!
En tous cas, je ne suis pas la seule: j'ai lu plusieurs grognements à ce sujet.
Bonne soirée!
Marie Louise.

xuaxo
04-07-2010, 10:28 PM
It seems that not everybody is getting all alerts since the same day.
I receive alerts again since a few weeks ago, but I guess some members received before, and some members receive since only a few days ago (according to messages they send me). And some, like ML, aren't receiving yet. :confused:
Let's hope for the best soon. And be patient. :cool:

John_F_Kennedy
04-13-2010, 12:13 PM
Hello Marie Louise,
for me there three reasons. First the system is very slow, second I'm not happy with the navigation and third - half of the post are in french. I have not the time to translate them always.
have a nice day,
Achim

Didi
04-13-2010, 06:43 PM
You Have the automatic web page Google translator without copy and paste.
I using it to translate English to French :cool: